Nové rozšíření o FORMULÁŘ v Google Ads

PPC reklamy na Google nyní rozšíříte o kontaktní formulář v němž uživatel může zanechat svůj email, jméno nebo telefonní číslo. Můžete jej také požádat o zodpovězení určitých otázek nebo využití vaší nabídky. 

Díky formulářům pro zájemce je možné získávat potenciální zákazníky přímo z reklam. 

Rozšíření o kontaktní formulář se zobrazí u vyhledávacích reklam v mobilních zařízeních (iOS nebo Android). Zatím není dostupné ve všech účtech, postupem času jej ale Google bude přidávat.

Lidé, které vaše firma nebo služba zajímá, vás mohou přes vyplněný formulář přímo kontaktovat. 

Budete moct shromažďovat údaje o uživatelích a s potenciálními zákazníky pak dále pracovat. Můžete tak poměrně levně rozšířit svou emailovou databázi. 

Kontakty se v rozhraní ukládají pouze na 30 dní (stahovat je proto musíte minimálně 1 měsíčně aby jste o ně nepřišli).

 

Jak vytvořit formulář pro zájemce v aktuální vyhledávací kampani:

  1. Přihlaste se do účtu Google Ads.
  2. V nabídce stránek klikněte na Reklamy a rozšíření a pak v horní části stránky klikněte na Rozšíření.
  3. Klikněte na tlačítko plus a zvolte Rozšíření o formulář pro zájemce
  4. Při vytváření prvního rozšíření o formulář pro zájemce si budete muset projít a přijmout smluvní podmínky. 
  5. Vyberte kampaň nebo kampaně, do nichž chcete nové rozšíření o formulář pro zájemce přidat.
  6. Vytvořte formulář pro zájemce:
  • Zadejte nadpis, název firmy a popis.
  • Vyberte, o jaké údaje chcete zájemce žádat. Je třeba vybrat alespoň jednu možnost.
  • Zadejte adresu URL svých zásad ochrany soukromí.

          Vytvořte sdělení, jež se zobrazí po odeslání formuláře:

  • Zadejte nadpis a text popisu.
  • Chcete-li, můžete na stránku zobrazenou po odeslání umístit některou z dostupných výzev k akci pro uživatele.
  1. Klikněte na Uložit.

Náhled takového rozšíření o kontaktní formulář: